LATEST DA'BOMB!!

Tuesday, April 10, 2012

KIM KARDASHIAN & KANYE WEST SAMBUNG CINTA TERPUTUS 2010...


Pemuzik Kanye West mengakui bahawa dia sedang dilamun cinta dengan bintang realiti televisyen, Kim Kardashian. Ia terbukti apabila pasangan ini dilihat berpegangan tangan ketika pergi ke pawagam di New York pada Rabu lepas.

Kanye dan Kim sebelum ini pernah dikatakan bercinta pada tahun 2010, namun ketika itu Kim mengambil keputusan untuk berkahwin dengan pemain bola keranjang, Kris Humphries.

Untuk menyakinkan lagi tentang hubungan mereka ini, rapper berusia 34 tahun ini telah menulis sebuah lagu barunya, dan dalam lirik lagunya itu dia mengakui bahawa dia menyintai Kim.

Bait lagu yang dicipta khas untuk Kim yang memberitahu bahawa dia menyintai Kim, namun terpaksa memendam perasaan kerana ketika itu Kim bersama bekas suaminya, Kris Humpries.

"Saya mengakui saya jatuh cinta pada Kim pada waktu yang sama Kim bercinta dengan dia. Tapi tidak mengapa."

Kanye turut menyindir Kris yang bermain untuk pasukan New Jersey Nets, kepunyaan rakannya Jay-Z, dengan berkata," Nasib baik saya tak minta Jay untuk gugurkannya dari pasukan."
Bekas kekasih Kanye, Amber Rose seorang model menyalahkan Kim di atas perpisahannya dengan Kanye.

Sementara itu, Kanye yang juga merupakan pereka fesyen, telah menjemput Kim sebagai tetamu kehormat bulan lepas untuk menghadiri pertunjukan fesyen di Paris Fashion Week.

Satu sumber memberitahu The Sun, "Kanye sekarang ini memang mencintai Kim. Mereka sudah lama berkawan, namun baru sekarang Kanye mengesahkan hubungan mereka melalui lagunya."

No comments:

Post a Comment

.