LATEST DA'BOMB!!

Thursday, November 15, 2012

Penjualan Air M@ni Secara Haram Kian Berleluasa

DENGAN peningkatan pasangan yang tidak mempunyai anak di China, 11 bank sperma yang wujud di negara ini tidak dapat lagi memenuhi permintaan. Ini telah meningkatkan penjualan sperma secara haram sejak kebelakangan ini.


Tiada perbezaan ketara di antara bank sperma yang berlesen dan yang haram, cuma yang berlesen dilindungi oleh undang-undang China. Bank sperma berlesen juga mempunyai pakar khas dalam bidang ini sedangkan yang haram tidak dapat dipastikan kalibernya.

Yu Hua dan suaminya sudah setahun menunggu untuk mendapatkan spesimen sperma. Bila diberitahu mereka harus menunggu selama 15 bulan lagi, mereka menemui Huang, penjual sperma haram untuk mendapatkan bantuan.

Pasangan itu boleh memilih dua kaedah, sama ada secara suntikan atau perhubungan seksual secara langsung antara Yu Hua dan Huang.

Huang berkata, “Saya menyimpan sperma dalam balang kecil kedap udara selepas melakukan maturbasi, dan memasukkannya ke dalam ovari perempuan menggunakan penyuntik plastik.”

Menurut Huang, hubungan seksual secara langsung lebih efektif berbanding kaedah suntikan tapi sudah pasti kebanyakan pasangan akan memilih kaedah suntikan. duniadabomb.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

.